Відкрийте депозит у мобільному застосунку Winbank або відвідайте найближче відділення Піреус Банку для оформлення депозиту «Європейський Акційний»
Хто може брати участь в акції?
Участь в акції можуть брати фізичні дієздатні особи віком від 18 років, які є резидентами або нерезидентами України. Нерезиденти повинні мати реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП).
Який період проведення акції?
Акція триває з 05.08.2024 до 05.01.2025 включно і складається з 22 етапів, кожен з яких триває один тиждень.
Я можу відкрити тільки один депозит?
Кількість Депозитів одного Учасника Акції, оформлених відповідно до Правил, не обмежується
Як визначають переможців акції?
Щотижня банк визначає одного основного та одного резервного переможця серед усіх депозитів учасників акції шляхом випадкової вибірки за допомогою сайту random.org
І Банк інформує переможців телефонним дзвінком на номери, надані при оформленні депозиту. Якщо зв’язатися з переможцем не вдається протягом 3-х днів, право на заохочення переходить до резервного переможця.
Я можу виграти декілька разів?
Кожен Переможець Акції має право на отримання лише одного Заохочення Акції протягом Періоду проведення Акції
Які документи потрібні для відкриття?
Для резидентів:
— паспорт чи документ, що його замінює;
— довідка про надання реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Для нерезидентів:
— паспортний документ;
Чи є якісь додаткові супровідні послуги?
Додаткові та супутні послуги банку, кредитних посередників та третіх осіб - відсутні.
Важлива інформація
Попередження
1. Наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:
— Прибуток, отриманий від вкладних (депозитних) операцій підлягає оподаткуванню доходів, згідно з чинним законодавством України.
— Якщо вкладник отримує пільги або субсидії, то отримання додаткових прибутків може призвести до їх втрати.
— При зарахуванні коштів на вкладний (депозитний) рахунок відкритий у Банку, Банк, на умовах договору, зобов'язується повернути їх, а вкладник оплатити послуги Банку.
2. Наслідки для клієнта в разі його несвоєчасного звернення до банку щодо повернення грошових коштів, залучених за договором банківського вкладу (депозиту):
— У разі несвоєчасного звернення вкладника в банк щодо повернення грошових коштів залучених за договором на розміщення банківського вкладу (депозиту), такий внесок буде пролонговано на той же строк і на тих же умовах, на яких було внесено згідно з умовами договору на розміщення вкладу, за винятком процентної ставки, яка діє в Банку на дату пролонгації вкладу.
— У разі відсутності / скасування пролонгації, сума вкладу з нарахованими відсотками буде виплачена на рахунок вказаний в договорі на розміщення вкладу.
3. Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку, спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакету банківських послуг).
4. Банк не має права вносити зміни в договори укладені з клієнтами в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
5. Клієнт має право на відмову від договору про надання банківської послуги, якщо таке право передбачено законом.
6. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування.
7. Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв'язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов'язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов'язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п'яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.