1. Наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:
— Прибуток, отриманий від вкладних (депозитних) операцій підлягає оподаткуванню доходів, згідно з чинним законодавством України.
— Якщо вкладник отримує пільги або субсидії, то отримання додаткових прибутків може призвести до їх втрати.
— При зарахуванні коштів на вкладний (депозитний) рахунок відкритий у Банку, Банк, на умовах договору, зобов'язується повернути їх, а вкладник оплатити послуги Банку.
2. Наслідки для клієнта в разі його несвоєчасного звернення до банку щодо повернення грошових коштів, залучених за договором банківського вкладу (депозиту):
— У разі несвоєчасного звернення вкладника в банк щодо повернення грошових коштів залучених за договором на розміщення банківського вкладу (депозиту), такий внесок буде пролонговано на той же строк і на тих же умовах, на яких було внесено згідно з умовами договору на розміщення вкладу, за винятком процентної ставки, яка діє в Банку на дату пролонгації вкладу.
— У разі відсутності / скасування пролонгації, сума вкладу з нарахованими відсотками буде виплачена на рахунок вказаний в договорі на розміщення вкладу.
3. Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку, спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакету банківських послуг).
4. Банк не має права вносити зміни в договори укладені з клієнтами в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
5. Клієнт має право на відмову від договору про надання банківської послуги, якщо таке право передбачено законом.
6. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування.
7. Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв'язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов'язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов'язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п'яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.