Оцінити якість обслуговування


1.  Комфорт і зручність у відділеннях Банку (атмосфера та загальний стан приміщення)
2.  Зовнішній вигляд персоналу (діловий дрес-код працівників, на видному місці нагрудний знак з прізвищем працівника):
3.  Компетентність персоналу (Вам грамотно та легко надали всю інформацію, яка Вас цікавить):
4.  Зацікавленість персоналу (працівники уточнюють деталі питань, які вас цікавлять):
5.  Кадрова ініціатива (пропонування додаткових послуг):
6.  Рівень доброзичливості (співробітники завжди вітаються і прощаються, слухають уважно, шанобливо):
7.  Організація обслуговування (час перебування в черзі):
8.  Швидкість обслуговування (як швидко вас обслужили, витрачений час):

Місто
Адреса
Ім'я
Прізвище
Телефон (необов'язково)