Акціонерне товариство «ПІРЕУС БАНК МКБ» (далі – АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ»; Банк) високо цінує свою репутацію та у своїй діяльності керується наступними принципами:
- Дотримання всіх нормативних вимог та світових стандартів ведення бізнесу;
- Запобігання корупції та шахрайству, конфлікту інтересів;
- Всі працівники Банку зобов’язані дотримуватися Кодексу поведінки (Етики) АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ», Комплаєнс-політики (політики дотримання правових норм та стандартів) АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ», Політики запобігання конфліктам інтересів АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ» тощо.
З метою ефективного дотримання зазначених принципів, Банк розробив систему контролю відповідності діяльності Банку та його працівників законодавчим вимогам, внутрішнім політикам, правилам і стандартам (система комплаєнс-контролю).
У зв’язку із зазначеним, Банк просить інформувати про можливі факти неналежної поведінки з метою проведення подальшої перевірки кожного такого факту та вжиття відповідних заходів. Для такого інформування достатньо заповнити форму Повідомлення про неналежні дії працівників, що наведена нижче. Є змога надати як іменне, так і анонімне повідомлення.
У Повідомленні варто вказати своє прізвище, ім'я, по батькові / найменування організації та контактні дані. Будь ласка, зверніть увагу, що Повідомлення обов'язково має містити П.І.Б. та посаду працівника / назву підрозділу Банку, дії якого, на Вашу думку, є неналежними, а також дату події (чим ширше подана інформація про порушення, тим більш швидким та ефективним є його розслідування).
Потрібно обґрунтувати факт неналежного виконання працівником / підрозділом Банку своїх обов'язків, і, за наявності, надати відповідні докази (у вкладці «Вкладення»).
Звернення, надані з метою вирішення особистих конфліктів з працівниками АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ», не розглядатимуться. Також повідомляємо, що скарги щодо якості обслуговування не розглядаються Департаментом комплаєнс-контролю АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ».
Доступ до наданої Вами інформації матиме обмежене коло працівників Департаменту комплаєнс-контролю АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ»; Зазначена інформація розголошенню не підлягає.
Ведення та обробка персональних даних здійснюється на підставі положень чинного законодавства щодо захисту персональних даних.
Анонімність повідомлень
Банк заохочує подання Повідомлень від власного імені. Анонімні Повідомлення значно ускладнюють роботу над детальним розслідуванням або ж роблять її неможливою через складність отримання даних від анонімної сторони (наприклад, обговорення, зустріч для надання роз’яснень під час розслідування), а також через складність оцінювання надійності даних такого Повідомлення. Надані анонімні Повідомлення розглядаються залежно від того, наскільки добре вони задокументовані та чи можна визначити описану неналежну дію. Банк бере на себе зобов’язання захищати анонімність особи, яка подає «Повідомлення про неналежні дії працівників», і не вчиняє дій, які можуть призвести до розкриття такої особи.