Меню

Новини
Інформація для клієнтів про планові технічні роботи
30 Серпня 2024

Шановні клієнти та партнери,

у вівторок, 3 вересня, з 8:00 до 8:30 ми проведемо планові технічні роботи. У цей час наші карткові операції будуть тимчасово недоступні. Це означає, що зняття/поповнення готівки, розрахунки картками та застосунок Winbank теж не працюватимуть.

Ми завжди намагаємось планувати такі роботи на час, коли більшість клієнтів не проводить операції. Але якщо ви плануєте важливі платежі — радимо виконати їх до або після зазначеного часу.

Ці роботи необхідні, щоб підвищити якість наших послуг та ваш досвід користування нашими картками.

Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння.

З повагою, ваш Піреус Банк

 

UPD. Шановні клієнти,

Після проведення планових технічних робіт 3 вересня ми виявили затримку в обробці деяких вхідних P2P операцій. Це означає, що кошти, переказані на ваші картки, можуть бути тимчасово недоступні.

Що це означає для вас:

  • Якщо ви очікували отримати гроші на свою картку, є ймовірність, що кошти прийдуть з запізненням.
  • Ми активно працюємо над тим, щоб вирішити цю ситуацію якомога швидше.

Перепрошуємо за незручності та дякуємо за ваше розуміння. Ми тримаємо вас у курсі та повідомимо, щойно проблема буде вирішена.

З повагою, ваш Піреус Банк