Шановні клієнти та партнери,
у вівторок, 3 вересня, з 8:00 до 8:30 ми проведемо планові технічні роботи. У цей час наші карткові операції будуть тимчасово недоступні. Це означає, що зняття/поповнення готівки, розрахунки картками та застосунок Winbank теж не працюватимуть.
Ми завжди намагаємось планувати такі роботи на час, коли більшість клієнтів не проводить операції. Але якщо ви плануєте важливі платежі — радимо виконати їх до або після зазначеного часу.
Ці роботи необхідні, щоб підвищити якість наших послуг та ваш досвід користування нашими картками.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння.
З повагою, ваш Піреус Банк
UPD. Шановні клієнти,
Після проведення планових технічних робіт 3 вересня ми виявили затримку в обробці деяких вхідних P2P операцій. Це означає, що кошти, переказані на ваші картки, можуть бути тимчасово недоступні.
Що це означає для вас:
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за ваше розуміння. Ми тримаємо вас у курсі та повідомимо, щойно проблема буде вирішена.
З повагою, ваш Піреус Банк
Піреус Банк уклав угоду з Американською корпорацією з фінансування міжнародного розвитку (DFC) щодо портфельної гарантії на суму $20 млн....
11 Грудня 2024
Завантажуйте застосунок Winbank від Піреус Банку, та відкривайте картку Онлайн