Піреус Банк став одним із партнерів кампанії із захисту прав споживачів фінпослуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини. Мета кампанії – покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.
У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.
«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
«Підтримка банками кампанії це не тільки підвищення фінансової обізнаності населення, а й певна бізнес відповідальність банківських установ. Піреус Банк долучився до ініціативи, аби партнерські відносини між клієнтами і фінустановами стали більш лояльними, прозорими та відповідальними, від чого виграють усі», - прокоментував Іліас Музакіс, в.о. голови правління Піреус Банку.
Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права» https://promo.bank.gov.ua/know-your-rights/.
Шановні клієнти та партнери,
...16 Серпня 2024