Архів новин
Піреус Банк розширює можливості зв'язку з контакт-центром банку для клієнтів
10 Листопада 2021

У зв’язку з майбутніми змінами пов'язаних із недоступнісю Skype Connect, Піреус Банк розширює можливості для клієнтів безпосередньо зв’язуватися з контакт-центром банку через офіційний сайт банку.

Керуючись  принципом надання якнайкращого обслуговування нашим клієнтам, Піреус Банк розробив цей додатковий сервіс, аби бути впевненим, що незалежно від країни знаходження наших клієнтів, ми завжди будемо із ними на зв’язку.

Проаналізувавши попередній досвід та йдучи шляхом спрощення надання послуг, сервіс WEBCall відсьогодні буде іще одним каналом зв’язку з операторами контакт-центру клієнтів із-за кордону. Немає необхідності завантажувати програму, зайдіть на сайт Піреус Банку, перейдіть за посиланням, натисніть "дзвінок" та чекайте на відповідь.
 
Незалежно від країни перебування, часу доби і при наявності інтернету, ви цілодобово отримуватимете консультацію наших спеціалістів.

Ми будемо раді чути вас і нагадуємо, що наша цілодобова мультимовна службу підтримки до ваших послуг 24/7 завдяки декільком каналам зв’язку:

  • 0-800-30-888-0 — безкоштовно в межах України
  • +38 (044) 495-88-90 — для дзвінків із-за кордону
  • заповніть форму зворотного зв’язку
  • надішліть електроного листа: info@piraeusbank.ua
  • зв'я жіться із нами за допомогою WEBCall (доступно із систем iOS, Android, Windows та Linux).

Триматимемо зв'язок,
Ваш Піреус Банк