Новини
Командна робота, що формує кращий сервіс в Піреус Банку
18 Вересня 2025

У Піреус Банку ми переконані, що сильна команда – це основа якісного сервісу для клієнтів. Саме тому ми регулярно проводимо стратегічні зустрічі з представниками усіх регіонів і підрозділів, щоб спільно підбивати підсумки, визначати подальші кроки та впроваджувати нові підходи в роботі. 

Такі зустрічі підсилюють командний дух і залученість, дають змогу співробітникам не лише ділитися успіхами, а й переймати досвід один в одного. А ще – надихають на пошук нових ідей, які напряму впливають на якість сервісу для клієнтів. 

Під час останньої квартальної зустрічі ми: 

  • оцінили результати попереднього періоду та визначили ключові орієнтири на друге півріччя; 
  • зосередили увагу на розвитку клієнтської лояльності як нового стратегічного напряму; 
  • обговорили, як ефективно будувати сервіс, що перевершує очікування клієнтів. 

«Ми виходимо за рамки питання «Чого прагне банк?» і ставимо собі інше – «Чого хоче клієнт і як ми можемо перевершити його очікування?». Такі зустрічі допомагають нам мислити ширше, чути одне одного і знаходити рішення, які створюють справжню цінність для наших клієнтів», – Дарія Дрождей, керівниця мережі Піреус Банку. 

Результатом зустрічі стала єдина стратегія, яка дозволить команді банку працювати ще більш скоординовано та швидко реагувати на потреби клієнтів у всіх регіонах України. 

Ми впевнені, що системна робота з командою – це запорука успіху сервісу, якому довіряють наші клієнти і партнери.