Меню

Архів новин
Група Піреус Банк увійшла до 200 кращих банківських брендів світу
14 Березня 2014

Група Піреус Банк зайняла 160 місце у TOP-500 банківських брендів - рейтинг, проведений діловим видавництвом Financial Times, The Banker. У своєму звіті The Banker заявив, що найбільш значне поліпшення на міжнародному рівні показали грецькі банки.

Сукупна оцінка бренду грецьких банків показала істотне зростання у 101% у період між 2013 і 2014 роками й досягла 2,1 млрд. доларів. У цілому цінність 500 кращих банківських брендів рейтингу у цьому році зросла на 14% порівняно з 2013 роком, що говорить про відновлення світових банків після фінансової кризи.

Пан Кіріакопулос, керівник міжнародної банківської діяльності Групи Піреус Банк, а також керівник регіону України зазначив: «Представляючи Групу в Україні, а також на міжнародному рівні, я можу відзначити значне поліпшення, яке спостерігається на обох ринках. Moody's оновило довгострокові депозитні та боргові прогнози по Групі наприкінці 2013 року. Fitch і S&P також присвоїли високий прогноз за кредитним рейтингом Греції. Рейтингові агенції України у свою чергу привласнюють найвищі кредитні рейтинги Піреус Банку в Україні. Мені здається, що для Греції важкі часи вже позаду. Проте, уроки минулого необхідно пам'ятати, а також розуміти, що завжди є, чого прагнути».

Пан Кіріакопулос, керівник міжнародної банківської діяльності Групи Піреус Банк, а також керівник регіону України зазначив: "Представляючи Групу в Україні, а також на міжнародному рівні, я можу відзначити значне поліпшення, яке спостерігається на обох ринках"

У цілому для кредиторів розвинених країн світу рік був вдалим. Європейським інститутам пощастило особливо, про що говорять прогнози їх прибутковості та оцінка їх ризиків (важливі елементи при оцінці бренду), які покращилися з огляду на те, що криза в Єврозоні починає слабшати, а багато з них навіть збільшили рівень свого капіталу і очистили свої баланси від проблемних активів. «Цінність бренду відображає котирування акцій банку й ринкову капіталізацію», - говорить Брін Андерсон, головний операційний директор Brand Finance, консалтингова компанія, що проводила дослідження для рейтингу.

Що можна очікувати від наступного року? Пан Андерсон вважає, що банки стали все частіше визнавати необхідність підвищення вартості своїх брендів. «Минулого року банки дійсно були зосереджені на своїх клієнтах», - говорить він. «Вони починають розуміти, що їх бренд є цінним активом, що потребує управління. Акцентуючи увагу на задоволенні потреби клієнтів і конкурентоспроможності продукції, котру вони пропонують, я вважаю, ми побачимо зростаючу силу бренду».