Меню

Архів новин
Інформація для клієнтів!
25 Червня 2020

Шановні клієнти та партнери,
внаслідок несподіваної та руйнуючої ситуації, як COVID-19, яка істотно позначилася на житті кожного з нас, хочу повідомити вас про важливі зміни щодо реорганізації нашої мережі відділень та збільшення переліку сервісів.

Інтернет-банкінг
Діджиталізація усе більше охоплює наше повсякденне життя і однією із цілей банку є подальший перехід до банківських онлайн-каналів задля забезпечення більшої зручності нашим клієнтам.

Існуюча банківська платформа Інтернет-банкінгу дозволяє нашим клієнтам безпечно і легко керувати своїми рахунками та картками, розміщувати депозити, сплачувати комунальні платежі та здійснювати грошові перекази в Україні і за кордон. Більше того, банк інвестував значні кошти і знаходиться на завершальній стадії запуску нової єдиної платформи інтернет-банкінгу, що буде презентована нашим клієнтам – фізичним особам вже на початку осені, а юридичним особам та підприємцям – до кінця цього року. Нова платформа матиме розширені функціональні можливості та продукти для подальшого покращення обслуговування клієнтів.

Новий Головний офіс та Центральне відділення
Більш того, одним із пріоритетів банку є створення нової зручної зони для обслуговування наших клієнтів. Тож, банк фінансував будівництво сучасного та комфортного Центрального відділення, що відкриє свої двері вже на початку вересня для обслуговування наших бізнес-клієнтів та приватних осіб.

Реалокація відділень
Задля консолідації усіх вищезазначених нововведень для наших клієнтів, ми вирішили об'єднати декілька відділень банку наступним чином:

  • відділення №3 (вул. В.Житомирська, 40) буде переведено до відділення №24 (пр-т Перемоги, 9);
  • відділення №7 (вул. Княжий Затон, 11) буде переведено до відділення №2 (пр-т Миру, 13).


Ми додатково проінформуємо кожного клієнта персонально стосовно строків реалокації вищезазначених відділень.

Безумовно, ви самі оберете найзручнішу для вас зону контакту з банком. Кожне відділення та наш Інтернет-банкінг - це сервісні пункти, які ви можете обрати для співпраці з нашим банком.

Починаючи з жовтня 2007 року, коли Піреус Банк вийшов на український ринок, ми прагнемо надавати нашим клієнтам послуги високого рівня з максимальним рівнем надійності для зберігання Ваших коштів, про що свідчить більш, як 100-річна успішна історія бізнесу нашої установи. Ми завжди будемо поруч із Вами та продовжуватимемо інформувати про будь-які події у банку, що, на нашу думку, варті Вашої уваги.

Ми високо цінуємо Вашу постійну підтримку та довіру та обіцяємо Вам, що й надалі робитимемо все можливе задля надання якнайкращих послуг із високим рівнем сервісу.

Якщо у Вас виникнуть будь-які питання, будь ласка, зверніться до Контактного Центру банку за телефоном 0800 30 888 0.

Сподіваємося на спілкування з Вами найближчим часом.

З повагою,
Ваш Піреус Банку