Меню

Архів новин
Піреус банк вживає усіх необхідних заходів задля захисту своїх спіробітників, клієнтів та суспільства в цілому
07 Травня 2020

У зв’язку із подовженням карантину, Піреус Банк продовжує до кінця карантину усі запобіжні заходи запроваджені органами державної влади, що спрямовані на обмеження поширення COVID-19.

Від самого початку, ми, як соціально-відповідальна організація, уважно стежимо за ситуацією, чітко дотримуємося рекомендацій органів державної влади, Міністерства здоров’я України та Національного банку України, запровадивши ряд заходів задля убезпечення клієнтів, працівників та підтримки представників бізнесу.

ЩО МИ РОБИМО ДЛЯ НАШИХ СПІВРОБІТНИКІВ

  • ми оперативнo перейшли у формат «віддаленого робочого місця» за винятком тих працівників, фізична присутність яких є виробничою необхідністю
  • забезпечили працівників усіма необхідними засобами захисту, як маски, рукавички та санітайзери, щоб захистити їх та наших клієнтів від зараження COVID-19 
  • користуємося дистанційними каналами зв’язку для внутрішньо-корпоративних та бізнес-зустрічей 
  • тимчасово перейшли на скорочений графік роботи відділень 
  • закупили експрес-тести на коронавірусну інфекцію 
  • ми забезпечили транспортні засоби для щоденного транспортування наших співробітників 
  • скасували усі відрядження, а тренінги та семінари перевели в онлайн режим 
  • ввели ZOOM-конференції голови правління банку зі співробітниками банку для якнайкращої комунікації та розуміння ситуації 

Запровадження таких заходів знижує ризик для усіх, включаючи співробітників банку, які приходять на роботу, забезпечуючи безперервність бізнесу банку та бізнесу клієнтів, що має важливе значення для економіки.

ЩО МИ РОБИМО ДЛЯ НАШИХ КЛІЄНТІВ

  • ми радимо нашим клієнтам використовувати цифрові канали банку (winbank, iFobs), за допомогою яких вони можуть безпечно проводити свої операції 24 години на добу, без відвідування відділень 
  • подовжили термін дії карток для клієнтів у яких закінчився термін їх карток у березні та квітні 
  • спростили процедуру подовження користування індивідуальними сейфами у період карантину для клієнтів, які не змогли своєчасно забрати свої збереження та відмінили штрафи за прострочення угод 
  • відмінили штрафи та пеню, а також запровадили реструктуризацію для добросовісних клієнтів
  • ми зберігаємо високі стандарти кібербезпеки, щоб забезпечити транзакції наших клієнтів 
  • забезпечили постійну комунікацію із нашими клієнтами щодо нововведень через онлайн канали інформування

Ми на боці наших клієнтів, які прямо чи опосередковано постраждали від COVID-19, та працюємо згідно з усіма нормами, передбаченими Національним банком України, та підтримуємо їх усіма доступними інструментами, які маємо.

ЩО МИ РОБИМО У ГОЛОВНОМУ ОФІСІ ТА ВІДДІЛЕННЯХ
Ми розпочали низку профілактичних заходів щодо обмеження поширення COVID-19.

  •  більша частина персоналу головного офісу працює віддалено та приїздить лише за виняткової потреби 
  • мінімізували кількість працівників та клієнтів, які одночасно перебувають у відділеннях з урахуванням соціальної дистанції не менше 1,5 м
  • запровадили щоденно обов’язкову санітарну годину із підвищеною дезінфекцією відділень із залученням спеціалізованих компаній
  • обмежили відвідування відділення клієнтів без передбачених засобів захисту (маски), однак при відсутності ознак захворювання – ми надаємо маски та необхідне обслуговування
  • проводимо температурний скринінг співробітників та клієнтів
  • забезпечили відділення санітайзерами, а співробітники працюють у гігієнічних рукавичках 

Піреус Банк, реалізуючи план безперервної діяльності за усіма операціями, забезпечує безперебійне обслуговування клієнтів. У той же час ми моніторимо розвиток подій, щоб мати змогу переглянути наші плани та, за необхідності, вжити додаткових заходів, що сприятимуть національним зусиллям в обмеженні поширення COVID-19.

Розуміючи вплив на суспільство та економіку від поширення вірусу, ми ставимо за головне захист здоров'я та захист наших співробітників працівників та наших клієнтів.