Меню

Архів новин
Як не стати жертвою шахраїв
15 Квітня 2020

Сьогодні, коли клієнти все більше користуються дистанційними каналами управління фінансами та щоденно зростає кількість онлайн-платежів і безготівкових операцій, активізувалися, і шахрайські схеми.

Тож як убезпечити себе від шахраїв, що треба знати та які запобіжні заходи необхідно вжити. Нижче наводимо найпоширеніші схеми, що застосовуються. Дотримання рекомендацій допоможе мінімізувати ризик здійснення шахрайських операцій із використанням вашої картки.
І пам’ятайте попереджений – означає озброєний. 

До Вас телефонують та/або надсилають смс-повідомлення шахраї, якщо:
• Ви отримали смс-повідомлення з інформацією, що Ваша картка заблокована і необхідно зателефонувати якийсь номер, знайте - це шахрайська розсилка. Ні в якому разі не дзвоніть на зазначені в смс номери, трубку візьме шахрай;
• Вам телефонують і представляються представником банку/НБУ, інших державних структур, співробітником служби безпеки банку (при цьому, можуть не називати банк) і запитують номер Вашої картки, термін її дії та cvv2 код, знайте - це шахраї.
• Вас просять назвати останні 3 цифри, що знаходяться на зворотній стороні картки під магнітною смугою. Знайте - це шахраї.

Пам’ятайте, що Піреус Банк відправляє клієнтам тільки інформаційні повідомлення та повідомлення, що містять інформацію про операції:
• з маскованим номером картки, сумою операції, залишком на рахунку після її здійснення в торговій точці, або в разі її відхилення, причиною відмови.
• інформаційні повідомлення, що інформують про акції, суму нарахованого cashback по кредитній картці, бонусам по дебітній картці і не містять будь-якої інформації про операції.

Співробітники Піреус Банку:
• ніколи не будуть запитувати у клієнта інформацію про реквізити картки, термін її дії, cvv2 код (3 цифри на звороті картки), пін-код, пароль 3D Secure;
• не питатимуть, на яку картку клієнт отримуєте зарплату, адже ця інформація є у банку.
• можуть Вам зателефонувати з питанням про правомірність здійснення операції по картці або спроби некоректного введення пін-коду. У цьому випадку співробітник банку озвучить Вам всю відповідну інформацію (час, суму, валюту операції, назву торгової точки, останні 4 цифри номера картки, клас картки, якщо у вас їх декілька,).

На випадок виникнення непередбачених ситуацій збережіть у телефонній книжці чи у пам’яті мобільного телефону номер контакт-центру Банку:0-800-30-888-0 (дзвінки зi стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні) або +38 (044) 495-88-90 ( для здвінків з-за кордону).

Будьте уважні, бережіть себе та свої фінанси