Меню

Архів новин
Піреус Банк впровадив послугу автопролонгації депозиту по телефону
01 Вересня 2016

Піреус Банк впровадив послугу автопролонгації депозиту по дзвінку до колл-центру. Починаючи з 1 вересня 2016 року, клієнт-фізична особа, зателефонувавши до інформаційного центру банку, може активувати або скасувати автопролонгацією свого банківського вкладу - необхідно лише пройти ідентифікацію.

Дане нововведення впроваджується з метою спрощення та прискорення користування банківськими продуктами, що дуже допомагає економити час.

Крім того, колл-центр банку буде зв'язуватися з клієнтами, чиї депозити закінчуються найближчим часом, а послуга автопролонгації по ним не активована. Це, в свою чергу, дасть можливість клієнту вчасно прийняти рішення про подальше управлінні депозитним рахунком, не відвідуючи відділення банку. Додатково клієнти Піреус Банку можуть підключити послугу автопролонгації через winbank.

Піреус Банк пропонує декілька типів депозитів, щоб кожен клієнт мав можливість обрати необхідний продукт.

Також, система інтернет-банкінгу winbank від Піреус Банку надає додатковий функціонал для дистанційного банківського обслуговування - можливість відкриття депозиту, його поповнення (якщо передбачено типом депозиту), зміна рахунку для виплат відсотків і тіла депозиту, перегляд всієї необхідної інформації по ньому.

Підключити послугу автопролонгації депозиту також можна по телефону: 0-800-30-888-0 (Включає зi стацiонарніх телефонiв в межах України безкоштовнi) або ж через інтернет-банкінг winbank.