Меню

Архів новин
Піреус Банк виступив генеральним партнером Школи ділової журналістики
16 Жовтня 2014

Піреус Банк підтримав освітній проект «Покоління У. Школа прикладної журналістики», створений спільнотою столичних журналістів та редакторів. У школі планують виховувати нову генерацію талановитих авторів, і допомагати їх працевлаштуванню у ЗМІ.

У рамках своєї КСВ стратегії Піреус Банк вирішив підтримати освітній проект, адже вважає, що одна з найвищих цінностей суспільства - саме освіта.

Крім того, банк спільно зі школою запустили промо-акцію у соціальній мережі Facebook, переможець якої отримає сертифікат на безкоштовне навчання в школі, а його друг знижку на освіту у розмірі 50%. Взяти участь в акції можна на офіційній сторінці банку чи школи у Facebook:

https://www.facebook.com/PiraeusBankUkraine

https://www.facebook.com/journosy.

Як розповів керівник проекту Павло Харламов, за останні кілька років вітчизняна преса зіткнулася з гострим дефіцитом професійних журналістів, через що якість контенту як друкованих, так і інтернет-видань падає. А від цього страждає у першу чергу читач. «За свою восьмирічну практику мені доводилося працювати з багатьма початківцями журналістами. Але навіть авторам із профільною вищою освітою доводиться «на пальцях» пояснювати, як працюють різні видання, чим новина відрізняється від інтерв'ю, і де добувати інформацію. Врешті решт, у мене з колегами народилася ідея систематизувати наш досвід і знання, і передати їх тим, хто обрали журналістику своєю професією, але в кого недостатньо для цього практики та навичок», - каже Павло Харламов.

При цьому «Покоління Y» відрізнятиметься за форматом від вже існуючих курсів та тренінгів із журналістики тим, що розроблена програма навчання передбачає чітку структуру і максимум практичних занять.

«Вочевидь, практичні навички і досвід важливі для досягнення успіху в будь-якій сфері діяльності. Однак саме у журналістиці, у роботі з медіа та у медіа без практики обійтися неможливо. Дати ці навички - роботи з темами, текстами, стилями, потоками інформації та спікерами - і є завдання школи», - відзначає Наталя Родіна, керівник управління маркетингу та комунікацій «Піреус Банку», яка також виступить у якості лектора у школі.

Редактора та журналісти провідних ЗМІ (РБК-Україна, Контракти, Весті.Репортер, 5 Канал, Деньги), представники бізнесу (EY Україна, Піреус Банк, Park Avenue) та викладачі ВНЗ закладуть фундамент майбутньої професії. Починаючи з того, чим відрізняються різні формати матеріалів і статей, як писати і працювати у різних жанрах (новина, інтерв'ю, репортаж і т.д.), діставати ексклюзиви, і закінчуючи тим, як організувати верстку журналу або газети, працювати з прес-службами, про кар'єрне зростання у ЗМІ. Початок навчання заплановано на 27 жовтня. Курс триватиме 2 місяці у формі лекцій, практичних і виїзних занять (загалом - близько 60 годин).

Кращі випускники потраплять на стажування до провідних ділових видань, і отримають шанс залишитися там працювати. А також отримають шанс пройти стажування у прес-службі міжнародного Піреус Банку.