Вперше в рамках спортивно-благодійної акції «Пробіг під каштанами», що відбудеться 7 вересня 2014 року, буде встановлено «Медіа-зону», організатором якої виступить Піреус Банк.
Дана ініціатива впроваджується задля забезпечення комфортних умов перебування представників ЗМІ під час заходу, адже її буде обладнано доступом до Інтернет, робочими матеріалами та розміщуватись вона буде у самому центрі подій, що надасть журналістам доступ до всіх перших осіб заходу. Крім того, у представників ЗМІ буде можливість залишити персональні речи, скуштувати снеки та втамувати спрагу. «Медіа-зона» – це місце для знайомств, спілкування та роботи. Місце, де завжди можна поспілкуватися з гостями заходу, спікерами (представниками спонсорів/партнерів), організаторами, переможцями Пробігу.
Щорічно “Пробіг під каштанами” відкриває святкування Дня Києва та проходить в останню неділю травня. Цього року захід було перенесено на вересень у зв’язку з політичними обставинами в країні. Серед основних цілей Пробігу: привернути суспільну увагу до проблем дитячої смертності в Україні (адже зібрані підчас заходу кошти направляються до Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України), посилити позитивне відношення населення до здорового способу життя, розвинути у суспільства традицію взаємодопомоги та стимулювати компанії до проявів соціальної відповідальності. В Пробігу приймає участь більше 100 корпоративних команд, кількість учасників яких налічує від 5 до 12 000 співробітників. Нагадаємо, що перший Пробіг в 1993 році зібрав на старті 150 учасників.
Наталія Родіна, керівник управління маркетингу та комунікацій Піреус Банку: «Піреус Банк підтримує соціально важливі для суспільства ініціативи та планує розширювати напрям корпоративно-соціальної відповідальності. Представники ЗМІ відіграють дуже важливу роль у висвітлені подій, коректному поданні інформації та у подальшому розвитку проекту. Саме тому, ми вважаємо за потрібне забезпечити їм максимально комфортні умови роботи».
Шановні клієнти та партнери,
...16 Серпня 2024